wahhhhhh... lama gila aku tak guna blog... aku boleh terjumpa blog aku ni bila aku jumpa email zaman budak sekolah yang mana masa tu aku gila sungguh dengan K-POP heheheheheh  sekarang minat juga tapi tak la macam dulu.. dulu waktu terluang tu terlalu banyak laa sampai boleh baca semua gossip.. layan semua cerita..padahal masa tu nak SPM.. and aku dah dapat padah keatas kelakuan aku yang NGANGA  di buai anggan2..HUHHHHH rasa tua sangat sekarang.. SPM pon dah lama tinggal.. sekarang tengah sibok kumpul duit untuk tampung hidup sampai akhir hayat..


SO sekarang aku tengah belajar balik nak guna blog ni, bukan apa aku nak jadikan dia sebagai dairi aku hari-hari (kalau rajin laaa kan)


kenapa aku nak jadikan dairi?seminggu aku pikir apa aku nak buat dengan blog yang terbengkalai ni... lama2 aku dapat.. aku ni style yang suka
"MONOLOG DENGAN HATI & BERFIKIR DENGAN MENDALAM" jadi !!!!! aku ambil keputusan nak tulis semua yang aku terfikir... sekurang-kurangnya aku tak yah la fikir bnda tu banyak kali...huhuhu

sekarang dah malam sangat otak aku cergas ja nak menulis ni.. padahal xde pon yang nak baca... ehh lantak laaa xda yang baca.. janji aku baca,... hehehehe. Tapi kalau ada yang sudi baca tu SYUKUR..


night,
sihati&siotak