SEKARANG BARU AKU TAHU KENAPA SUSAH NAK TURUN BERAT BADAN!!!

klu cerita bab turun berat badan ni.. aku mememang gagal walaupon aku diet dan senaman.. sampai satu tahap aku malas nak ambil tahu dah pasal berat badan aku simpan kata2 ni "kalau lelaki tu nak kan kita dia akan terima seadanya".. tapi aku still nak kurus sebab aku nak aktif buat sukan aku rindu nak berlari semua... now berat aku nak cecah 100kg.. aku tak nak la lebih pada seratus.. kesihatan aku lagi...

tapi aku dah usaha!!!

so today aku dah dapat tahu!!! rupa-rupanya badan aku banyak toksin..😭😭😭... so aku kena cari jalan buang toksin dulu baru senaman aku diet aku akan menjadi...

aku kena berusaha keras untuk kesihatan dan aktiviti yang aku rindu selama ini... memang laaa dari sekolah aku tak boleh lari laju tapi bolehh la berlari.... yang paling penting aku rindu nak join FUN RUN!!!

haritu g la join fun run.. semput dia yaaa ampunn... aku x pernah rasa macam ni.. panjat bukit pon sekarang dan lemau.. and badan rasa malas ja sentiasa..

aku kena usaha dan jangan hangat2 tahi ayam!!!!!!

night,
sihati&siotak